Saturday, September 27, 2008

ကၽြန္ေတာ့္စိတ္ကူးအိမ္မက္မ်ား

ကၽြန္ေတာ္မိန္းမယူခ်င္ေနတာၾကာၿပီဗ်။စိတ္ႀကိဳက္ျဖစ္မယ့္မိန္းမတစ္ေယာက္ကိုေတာ့ယူမယ္လို႔ဆုံးျဖတ္ထားတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ေတာင္းဆုိခ်က္ေတြကေတာ့ သာမာန္ပါပဲ။ ဖတ္ၾကည့္ပါဦး >>>

  • ကၽြန္ေတာ္ယူမယ့္မိန္းမကလူတကာကိုဆဲြေဆာင္ႏိုင္တဲ့အလွဘုရင္မျဖစ္စရာမလုိပါဘူး။ကိုယ္လုံးေသးေသး သြယ္သြယ္နဲ႔ခ်စ္စရာေကာင္းရင္ေတာ္ပါၿပီ။ ကၽြန္ေတာ္ရယ္စရာေျပာရင္လုိက္ရယ္တတ္ရမယ္။
  • ကၽြန္ေတာ္ယူမယ့္မိန္းမရဲ႕အိမ္ဘယ္လုိပုံစံရွိတယ္ဆုိတာကိုလည္းစိတ္မ၀င္စားပါဘူး။အိမ္က်ယ္ရင္ၿပီးေရာ။
  • မဂၤလာေဆာင္မယ္ဆုိရင္ကုန္က်စားရိတ္ကိုတစ္၀က္စီက်ခံမယ္။ကၽြန္ေတာ္ယူမယ့္မိန္းမကတစ္၀က္သူ႔မိဘ ေတြကတစ္၀က္။
  • အသြင္မတူရင္အိမ္သူမျဖစ္ဘူးဆုိတာကုိကၽြန္ေတာ္နားလည္ပါတယ္။ဒါေၾကာင့္လက္ထပ္ၿပီးတဲ့အခါစိတ္တူ ကိုယ္တူျဖစ္ေအာင္လုပ္မယ္။ ဆုိၾကပါစို႔ .... ၿမိဳ႕လယ္ရုပ္ရွင္ရုံမွာမင္းသားလြင္မုိးပါတဲ့ကားသစ္တင္လုိ႔ ”သြားၾကည့္ရေအာင္လုိ႔သူမကေျပာမယ္။ လြင္မုိးကိုကၽြန္ေတာ္မႀကိဳက္ဘူး။ မလုိက္ခ်င္ဘူးလုိ႔ကၽြန္ေတာ္က ျငင္းတယ္။ အဲဒီလုိအေျခအေနမ်ိဳးျဖစ္လာရင္ႏွစ္ေယာက္လုံးမသြားေတာ့ဘူး။ရုပ္ျမင္သံၾကားကလာတဲ့ ကိုရီးယားကားကိုပဲၾကည့္မယ္။
  • သူ႔ရဲ႕က်န္းမာေရးကိုလည္းကၽြန္ေတာ္ဂရုစိုက္မယ္။ခ်ိဳလြန္းတဲ့အစားအစာေတြ ဥပမာ.ေစ်းႀကီးေပးရတဲ့ ေခ်ာကလက္ကိုသူမလက္ဖ်ားနဲ႔ေတာင္မထိေစရဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ပဲစားမယ္။
  • ကၽြန္ေတာ္ယူမယ့္မိန္းမဟာေခတ္နဲ႔တစ္ေျပးညီစတုိင္က်က်၀တ္ႏုိင္ေအာင္ကၽြန္ေတာ္ဆင္ေပးမယ္။ဒါေပမယ့္ ေစ်းႀကီးတဲ့အ၀တ္အစားေတြမျဖစ္ေစရဘူး။
  • ထမင္းဟင္းကိုသူမဘယ္လုိခ်က္ခ်က္ကၽြန္ေတာ့္အတြက္အေရးမႀကီးပါဘူး။အရသာရွိရင္ေတာ္ပါၿပီ။
  • ျမန္မာဟင္းလ်ာခ်ည္းကိုပဲခ်က္စရာမလုိပါဘူး။ဒီေန႔ျမန္မာစာ၊ ေနာက္ေန႔ကုလားစာ၊ သဘက္ခါက်ေတာ့ တရုတ္စာစသည္ျဖင့္ေျပာင္းလဲၿပီးေတာ့ခ်က္ရင္လည္းလက္ခံတယ္။ဒီကိစၥမွာသူမကိုလုံး၀လြတ္လပ္ခြင့္ေပး ထားပါတယ္။
  • အ၀တ္ေလွ်ာ္ရမယ္။မီးပူတုိက္ရမယ္လုိ႔သူမကိုကၽြန္ေတာ္ေျပာမွာမဟုတ္ပါဘူး။ဒါေပမယ့္ကၽြန္ေတာ္၀တ္တဲ့ အ၀တ္အစားေတြေတာ့အၿမဲတမ္းသန္႔ရွင္းသပ္ရပ္ေနရမယ္ေနာ္။
  • အိမ္ခန္းကိုသန္႔ရွင္းဖုိ႔သူမကိုကၽြန္ေတာ္ေတာင္းဆုိမွာမဟုတ္ပါဘူး။အိမ္ရွင္မေကာင္းတစ္ေယာက္ဆုိရင္ သူမရဲ႕အသိစိတ္ဓါတ္နဲ႔သူမလုပ္ပါလိမ့္မယ္။
  • လဲွက်င္းေလွ်ာ္ဖြတ္ရလုိ႔သူမပင္ပန္းေနၿပီဆုိပါစို။အဲဒါဆုိရင္သူမကိုကၽြန္ေတာ္အနားယူခုိင္းမယ္။အေမေျပရင္ ဆုိေတာ့မွက်န္တဲ့ပန္းကန္ခြက္ေယာက္ေတြကိုေဆးခိုင္းမယ္ေလ။
  • ေစ်းကိုေတာ့အၿမဲအေဖာ္လုိက္ေပးမယ္။အတူတူသြားမယ္။အသြားမွာေစ်းျခင္းေတာင္းကိုကၽြန္ေတာ္ပဲကိုင္ ေပးမယ္။အျပန္က်မွသူမကိုအလွည့္ေပးမယ္။
  • ကၽြန္ေတာ့္သေဘာထားနဲ႔တုိက္ဆုိင္တာမွန္သမွ်သူမေျပာတာကိုကၽြန္ေတာ္လက္ခံနားေထာင္မယ္။
  • သူမရဲ႕အသက္ကိုကၽြန္ေတာ္တန္ဖုိးထားမယ္။ဒါေၾကာင့္သူ႔လက္ထဲကိုပိုက္ဆံတစ္ျပားမွထည့္ေပးမွာမဟုတ္ ပါဘူး။လူဆုိး၊သူခုိးေတြကေပါတယ္မဟုတ္လား။ ေငြရွိရင္အႏၱရာယ္မ်ားမယ္ေလ။
  • ကၽြန္ေတာ္ေျပာသမွ်အမိန္႔ကိုနာခံရမယ္လုိ႔ဘယ္ေတာ့မွကၽြန္ေတာ္မေျပာပါဘူး။ကၽြန္ေတာ့္ဆႏၵေတြျဖည့္ဆည္း ေပးရင္ေတာ္ပါၿပီ။မျဖည့္ႏိုင္ဘူးဆုိရင္လား ............
  • ဒါဆုိေနာက္တစ္ေယာက္ရွာပါေစေပါ့။ မဟုတ္ဘူးလား။
ကဲ ... စိတ္၀င္စားတဲ့အမ်ိဳးသမီးမ်ားကၽြန္ေတာ္နဲ႔ဆက္သြယ္ႏုိင္ပါသည္။

No comments: